Saturday, July 28, 2012

PEMBEKAL KACANG


(sila klik link untuk imej yang lebih jelas)

Terdapat pelbagai jenis kacang yang saya pasarkan terus dari kilang.Anda jangan khuatir kerana produk yang saya pasarkan ini halal (di perakui oleh JAKIM) dan kualitinya di jamin.
Kepada sesiapa yang berminat untuk menjalankan perniagaan secara kecil-kecilan atau besar-besaran boleh emelkan kepada saya sebarang pertanyaan.Sebarang pertanyaan boleh emelkan kepada saya di ieza_30504@yahoo.com

Kepada yang nak oder sila call 0142632955






43 comments:

  1. saya nak oder kacang ni no hp saya 0173904146 yusuf

    ReplyDelete
  2. kacang-kacang. nanti bolehla aku order drpd kau for this Hari Raya.

    ReplyDelete
  3. boleh2 aku bg special price tuk kengkawan...kacang di jamin fresh terus dari kilang heheeheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. pn liza... any no i can call u...

      Delete
  4. Salam,

    Saya nak wat jual kacang gajus. Ade yg da di masak? ape jenis? Masin/bijan...? Berapa 1 kilo? tlg call/sms 01115151963-LAN. T.Kasih

    ReplyDelete
  5. bagi kat saya harga kacang gajus please sms 011 23684468. nak harga borong per kg

    ReplyDelete
  6. bley bg harga utk kacag buah,kcag cili kuda n kcg hijau jepun..

    ReplyDelete
  7. sapa yang nak oder kacang sila call no hp 0142632955 Puan Liza

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie x dpt lah.. btol ke no nye...

      Delete
  8. saya nak tanya harga-harga kacang di atas.kalau saya nak oder mcm mana?kalau saya nak beli terus di sana mcm mana

    ReplyDelete
  9. Boleh tak bagi harga detail ke exel4n@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Salam,

    Boleh bagi harga semua kacang harga terbaik. nak niaga ni. Sila email ke nazrirazra@gmail.com

    ReplyDelete
  11. salam..

    sy email pn liza tp x reply n try to call tp x dpt... sy nak order biskut kelapa...

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Salam Mohon maaf kerana lama menyepi disebabkan kekangan masa setup kedai baru, Sila hubungi no 0173904146 jika ada yang berminat untuk tempahan kacang terima kasih

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum , puan ade jual kacang . Apakah yang puan buat dengan KULIT KACANG , jika puan tidak digunakan , bolehkah saya mendapatkan bekalan kulit kacang sahaja dari puan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kacang gajus RM45/Kg tel 0168309646

      Delete
  15. Saye nk order untuk wt door gift bagi tetamu..nie no ssye..0167256521

    ReplyDelete
  16. Salam..saya dari sandakan sabah, saya mau beli pelbagai jenis kacang utk dijual dlm pelbagai jenis rasa...mcm mna saya mau buat urusniaga dan tempahan produk...sila info...trm kasih...

    ReplyDelete
  17. No tel saya ble wapps jga 0105841434 afizah awang

    ReplyDelete
  18. Salam saya Naim dari Johor Bahru. Ada tak stok utk kacang hazel? pm harga dan beratnya ya.. Tq.

    ReplyDelete
  19. salam...saya nak tanya kulit kacang tanah nk dapat kat mane ye?...saya perlukan untuk buat eksperimen

    ReplyDelete
  20. salam bolekah bagi info dgn saya pasal kacang nie sbb nak buat doorgift.. tlg emelkan kpda sya d zuenurainie5437@gmail.com. terima kasih

    ReplyDelete
  21. erea mana ni , bagi alamat penuh..
    opteck8@gmail.com

    ReplyDelete
  22. erea mana ni , bagi alamat penuh..
    opteck8@gmail.com

    ReplyDelete
  23. email saya harga kacang soya per kg. waklong80@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Puan blh wasap sy tak..nk tanya psl kacang..nk borong +60139151756

    ReplyDelete
  25. Puan blh wasap sy tak..nk tanya psl kacang..nk borong +60139151756

    ReplyDelete
  26. Bagi saya harga kacang hijau 0167227594

    ReplyDelete
  27. saya nk beli untuk majlis kahwen, bole pm? 010 2254645

    ReplyDelete
  28. salam.... saya nak tanya kacang kuning besar tu kalau nk beli 10kg dan keatas dapat 1 kg berapa rm? tolong whatsapp saya 017-2374740

    ReplyDelete
  29. Ni dkt mne yeee?? Sy nk bli byk kcg kuning tu nk wt kje kawen...

    ReplyDelete
  30. Ni dkt mne yeee?? Sy nk bli byk kcg kuning tu nk wt kje kawen...

    ReplyDelete
  31. Sy nk tnya harga borong kacang hijau jepun, kacang bijan kari, kacang buah.. boleh PM 0169338720..

    ReplyDelete
  32. salam..
    blog/penjual ni masih aktif lagi ke tak?

    ReplyDelete
  33. boleh emailkan kepada sy tak harga kacang tanah kacang hijau kacang merah ke amirhafizuddin84@gmail.com

    ReplyDelete
  34. boleh emailkan kepada sy tak harga kacang tanah kacang hijau kacang merah ke amirhafizuddin84@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Boleh emailkan kepada sy harga kacang2 yg dijual x..sy nak beli kuantiti yg bnyak utk kenduri kahwin..emailkan - yangaidayuhannis@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Tlg emailkan hrga2 kacang..nk buat utk doorgift..tq @izuema93@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Assalam..saya asal dari sabah, nak tanya info lebih lanjut harga kacang ikut jenis..

    ReplyDelete
  38. Salam..sy Firdaus dari Mardhiyyah - Kedai Peralatan dan Bahab Bakeri Halal..sedang mencari pembekal kacang/kekacang untuk bakeri..mohon whatsapp saya 016-263 4620..terima kasih

    ReplyDelete
  39. saya mencari jenis kekacang seperti dibawah secara borong

    1. Sesame seed
    2. Sunflower seed
    3. Almond
    4. Pumpkin seed

    emailkan harga dan gambar kepada saya melalui email dibawah
    bnjsignature@gmail.com

    ReplyDelete